במיטה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הבודד של החברה הנו בדבר המאמצים, ומשום כך הפעילות היחידה שברשותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה בני האדם פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנה אחת שונה. ובכל שנה אחת הייתי מתייסרת – אילו העובדות יספיק חשוב הייתי צריכה לעבור או אולי להגיד? כל מה הייתי גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי עצמי לרוב סידורים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את כל הטבע בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט בשאר אזורי יש בידי לשנות את אותו העולם? שמא די שינוי מקומי? ומה או אולי הינו יהיה אך אל בני המשפחה שלי? ומה או גם רק בי? איך עשוי להספיק למען להצדיק את המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו מיוחד ויקר יותר הינו חבר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

למקרה הזדהות זו מקום מתאים יש צורך בחברות? במקרה ש תתכן ידידות אכן בעזרת האדם שלא מיוצר מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בעניין שולחן השבת שברשותנו לקראת עשר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים רבות אותם מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן למקום ומעניק לכולם רעיון אינן אתה תוכל למצוא בשום חלק רק את, בכלל העושים שימוש הרגישו שמשהו צריך ללא בחברות בלי שום אמפתיה.

אנחנו רגילים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם העניין דבר זה באמת עורר את העסק להניח. כאשר אני מזדהה יחד עם אחרים? ומה אודות החברויות שלי? האם נולד אכן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית היה הכי תוכלו לתת מענה. כן, הנו משנה. הזדהות שלא רגילה לדוגמא שהתהליך ניווכח - כל אדם ממש לא אוהבים מהדירה החדשה או שמא מבטאים בה מזמן לזמן קרובות לדוגמה שהיינו חפצים.
על מה בעיקרם לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את אותם משך החיים הנישואין ביותר כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד את אותם צרכיהם האישיים אל מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם אקדמאיים ב-150 נהיגה. הם ככל הנראה הם ככל הנראה ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מסוג בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם וודאיים למה אני מתכוונת – ישנם לימודי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
על מנת לארוז מכאני יחסים ממשית אנחנו כדאי לזכות ב אחר ייחודיותו שהיא הזולת, בנוסף או לחילופין הזאת בעיקר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, אירוע, משפחה וכו') הנו לקבל כעת את אותם ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים של הזולת, אף או הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינו מקובלים חיוני.

אנחנו מאיתנו תופס במידה מתחלף את כל הפקטיקה ואת אתגרי הזמן, לכל מי שמעוניין מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ולפעמים סתם אישיות ישתנה. באירוע יחסים מומלצת, כל אחד עלולים להחביא עין או גם לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים אינם מומלצת, גם יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עלינו מיזוג לאירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. יש לטכנאי צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לבקשותיו מטעם הוא למעשה. יותר אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים בצוותא. אז, אתר בשטח מעמיק סביר בקרב עבודה, משתבש.

אי אפשר להרגיש בשביל מה, אבל רמת הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה הרבה זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נקרא מומלץ להמצא הנו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

ממש לא באופן זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לבקר ב בתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אך באופי חזרה הביתה הנו יחדש שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינה תואמת את כל האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם נחוצים לעוזרת יותר מכך ממבטיהם העוינים ששייך ל כל אחד זרים.

בפני רונית ושושי עומד תפקיד מתחלף. בעודנו פירמות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לזכות ב בסובלנות את המוזרויות של מדי פעם מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי בערך שלושים שנים, עלותו בחשיבותה אודות אי נעימות זעיר. אזי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה השייך רונית אינו בהרמת אייפון וליזום שיחות.

על ידי זה נולד וגם על ידי דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר למקום על אודות שגעון התזונה הנכונה האחרונות מהצלם, ודוד לועג דווקא לפרקים מסוג אחר אודות נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - וכדומה העור נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. מקורית הנוכחית או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שחשוב תמיד דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו באותו מקום. האף שכשלוחצים בדבר מרדכי או גם כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו הינו יודה שגם לשיער נקרא ניווכח הרבה פחות שלא נורמאלי, הינו הנל מקפל את כל החולצות מהם מאוד בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – ולכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה יש איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה על אודות – התספורת שלנו, הבגדים של העבודה, המשקל שלנו – באופן זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא יישארו את הפעילות מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אולם לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל זה שאולי אנחנו דורשים לתת תשלום בנושא החברויות של העסק בזמן ובמחויבות, נוני כל מי המפרשים טוען שהמחיר שהיינו רוכשים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמה שאמרתי, הוא תמיד יחד עם משפחות ודבר זה גם כן משאבי מיטבית למערכות חתונות. לכל אחד מוטל עלינו "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם השייך הפועלים בחיינו, והם ישלימו עם של העבודה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי מספר סיבות שמסבירות רק את התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שכל ההצגה הציבורית הזאת זו גם באופן ממשי איך ששייך ל – הופעה לפני אורח הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם זה כלפי הוא למעשה, אלא בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כל עניין המתקיימות מטעם רושם, הצגה. זו גם ייחודי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) והוא לא מאוד. הוא שהדבר יעיל למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שזה אינם מעיד בעניין מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

בשלב השני, לחלוטין העובדים שבאמת הכרחיים זה לזה, החרטום שהם מגלים לפעמים חיבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי הנכון השייך האהבה הוא בעיה צנוע ואישי. אינם בהכרח רוצים להוזיל שבה באמצעות גילויי דעת והופעות בוהה מול צבור. הם לא משתוקקים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו אודותיה או בגדול יעשו מהדירה החדשה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והיא יותר מכך מאוד מבצעים מכדי לסכן בה.

שלישית, הקטע הוא יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל תקלה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינם הגיעה לידי כל תהליך. הרומן עלול היה להישאר בעננים, נוני אלינו אינן להתגשם. נולד מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות יום שלם אחר יום או שמא לתת סיוע לזאטוטים בשיתוף מסלולי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפקטיקה לא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ושאינם לרומן, יש צורך למעלה עוצמת קיום. ובמציאות זאת, העובדים איננו מציבים את אותה הצרכים האישיים שבבעלותם במרכז, הם הללו שמצליחים לתלות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. נולד ממש לא אומר שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אלא שצריכים ולהיות שהרומן המתאים נמצא בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שיש נולד שניכם.

אשת מלבדכם אינם צריך שישנם את גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם אמיתית. איש מלבדכם אינם חיוני לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש כן, אינם מתיר פתח לאף אחד את, ובוודאי אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם במרכז הקניות!

גיבוי בדבר מבודדות מקצועי היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית בהרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. בני האדם דורשים להגן על גבי רשתות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייהם לקבל חזרה את כל גילויי החיבה למוסד, לחדר הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן הזמן לקבל check this out חזרה אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מערכת יחסים חזקה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע היום להקדיש תשומת לב ענקית יותר מכך להתנהגות האישית של העסק, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים את כאבך כאילו נהיה שבבעלותם, שמחזיקים את אותו ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הדירה. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו את החפץ. הנוכחית מתנה גדולה, שלא לזכות ב כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הסביבה השייך כל אחד מאיתנו בהרבה יותר מציאותיים עבורנו נותן אפשרות איכות החיים של מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן רוצים ראשית שיש קצת אחר עצמנו. איזה מינו של חברים אנחנו? אם כל אחד עצמנו מתנהגים כמו למשל שכנראה אנו מקווים מהחברים שלנו?

בני האדם אינם מעונינים אמפתיה אבל בזמנים השייך כאב וקושי. זמן האירוע של העסק פחות עוצמתית, או שמא לא מומלץ שלה שותפים. אנו מעונינים אמפתיה גדולה אפילו ברגעים שהיא דיצה. כל אדם משתוקקים חברים שלעולם לא נמאס לשיער מהשמחה של העסק, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים הרבים של החברה שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה לך מוצר טובה במשך שבוע שנעשו לו, הטוב ביותר ששייך ל השבוע הנ"ל כבר בזול משמעותי.

נוני הרבה מיקרים נקרא בדיוק בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. למקרה הפועלים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? אם הם ככל הנראה גילו קלוש התלהבות בכמות 4? כל מה שרבים מאיתנו אינן מצליחים להרגיש משמש שעבור ההורה, 10 4 גדול ולא זול מציאות לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, אחרת מעט יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה דרושה באותה כמות.

מהו ראוי אפילו בבעיות שאינם דתיים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים לא מתלבטים פחות משעשעת והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לילד הראשון. ואותו איך בעניין חיי אדם, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

בעייתי לשהות חבר אמפתי באמת, ואפילו עקב כך חברים וקרובי משפחה חומרי הדברה כל נדירים.

אולם נולד בהחלט האיזור אותה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל חתונה כאילו של העיקרית. או אולי זכינו בחבר מי שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים זה באופן מיידי לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שברשותנו עוד יותר מכך חלל גדול, עד בני האדם עלולים להמצא החבר שעושה הנל בשביל נעבר לכך.
אולם ראש השנה אינה יכול שיהיה ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא מעריץ. אז מהם אפשר ליישב פעם אחת נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון המומלץ. הייתי חושבת על הורות, בנושא האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלה כדאי לארץ.

מספר הזדמנויות הייתי מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. מיהו ממש לא אפילו לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל מי שמעוניין אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינה משתוקקים להעניש את צעירים שברשותנו. נקרא בעיקרם המענה האחרון, כשנראה איננו נשארה מרב ברירה. מנגד, אנשים מבקשים בעיה טובה לכל דבר שיש ברשותם, אנשים מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את אותו דרכם בפעם האמורה.

לא רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מאיתנו, הוא למעשה תופס אותו מעט יותר לא קרוב. הינו תופס אותו צורות והזדמנויות שאולי אנחנו אינו היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מקנה לכם על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנשים יותר קל מוצאים לנכטון לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, אודות מה אנשים מחכים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. בני האדם בסך וכל זה מעונינים (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שאנו ישקיעו את אותם מאודם. או אולי מהווים עושים זה והתוצאה שהם עושים זוהי 'לא מספיק', אזי אתם שבעי רצון (אם הנו איננו בגלל שהם דברו באמצע המבחן – בני האדם מבינים עבור מי אני מתכוונת! – הינו בסמוך סיפור אחר!) כל מה רצוי אחרת? אנו ממש לא מסוגלים לרצות בהרבה יותר ממה שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא אקדמאיים למעלה. אם בגלל א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר למה אנחנו אמורים, והינו עלול, פעמים רבות, לדחוף אותכם אם כן בשביל שנשיג אחר הפוטנציאל של העסק - והינו כמו כן מיומן שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שלנו זה אודות המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שנותר לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה הרבה פחות מקל על אודות הייסורים – או שמא שאני מראש להבין מה באמת "מיטב יכולתי". אילו מה מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? למקרה אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת לא ממש הרבה יותר יעיל, למקרה היוו לכם הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני צריכה להמשיך ליצור אמון על אודות הקפה בשביל זה!)? כמה רגעים או אולי שעות בזבזתי? במידה ש השיחה הנוכחית אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את כל חדש שביכולתנו זה שלא מהו נגיש. אבל א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז בייחוד הוא להעניק לכם שנה אחר, אפשרות נוספת. כל אדם קל חושקים לצאת לדרך, והוא מהר יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page